Różne aspekty reklamy - Dni Marketingu [PROGRAM]
2015-04-14 15:14:00 | BiałystokDni Marketingu to cykl prelekcji i warsztatów, które swoim zakresem obejmują różne aspekty reklamy – od bloga do kariery w branży disco-polo. W tym roku Studenckie Koło Menedżerów zadbało o różnorodność, więc każdy zainteresowany może znaleźć coś dla siebie.
Podczas Dni Marketingu każdy uczestnik będzie mógł rozwinąć swoją wiedzę z zakresu marketingu, a także wziąć udział w warsztatach, dzięki którym zdobędzie nowe umiejętności oraz pobudzi swoją kreatywność. Będzie to również szansa, by zadać pytania prelegentom, którzy odwiedzą Białystok jedynie ze względu na to wydarzenie.
Tydzień marketingu to również wyjątkowa okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych i znajomości, przy dobrej zabawie i w sprzyjającej, luźnej atmosferze. W programie przewidziane są nagrody dla uczestników ufundowane przez partnerów wydarzenia.
Udział w wydarzeniu może wziąć każdy zainteresowany tematem marketingu. Dni Marketingu przede wszystkim powstały z myślą o młodych ludziach, którzy w przyszłości chcą świadomie budować swoją markę, osób, które są otwarte na zdobywanie nowej wiedzy oraz chcą się cały czas rozwijać.
Dni Marketingu odbędą się 20-24.04.2015 r. na Wydziale Ekonomii i Zarządzania UwB oraz w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym.
Dni Marketingu
Wydział Ekonomii i Zarządzania UwB, Park Naukowo-Technologiczny, Białystok
20-24 kwietnia 2015 r.
Zapisy na www.dnimarketingu.evenea.pl; liczba miejsc ograniczona
Więcej na www.skm.uwb.edu.pl/
oraz www.facebook.com/StudenckieKoloMenedzerow
ip